قطار کرمان مسابقه استان یزد منطقه آزاد

قطار: کرمان مسابقه استان یزد منطقه آزاد سیستان وبلوچستان دوومیدانی مسابقات دوومیدانی دوومیدانی نونهالان پسر

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم / مارادونا

ستاره مشهور فوتبال آرژانتین در دهه 80 و 90 میلادی بعد از سال ها دوری از فوتبال این بار سر از لیگ دسته دوم امارات در آورد و در تصمیمی عجیب هدایت الفجیره را در دس

جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم / مارادونا

مارادونا: جاه طلبی های زیادی در امارات دارم

عبارات مهم : امارات

ستاره مشهور فوتبال آرژانتین در دهه 80 و 90 میلادی بعد از سال ها دوری از فوتبال این بار سر از لیگ دسته دوم امارات در آورد و در تصمیمی عجیب هدایت الفجیره را در دست گرفت.

به گزارش ورزش سه ، بعد از ناکامی در نیمکت مربیگری آرژانتین در جام جهانی 2006 آلمان دیگر خبر چندانی از دیگو آرماندو مارادونا در عرصه مربیگری به گوش نرسید و این صورت افسانه ای آلبی سلسته زیاد در جوامع تبلیغاتی تظاهر کرد و هر از گاهی با بیانات غیر منتظره نگاه ها را به خود معطوف کرد.

تا این که شب گذشته به یکباره دن دیگو به سوژه مهم رسانه های معتبر خبری دنیا تبدیل شد چون با امضای قراردادی سه ساله با کلوب دسته دومی الفجیره در امارات بار دیگر به عرصه مربیگری فوتبال بازگشت. قراردادی که باعث حیرت همگان شد چون کسی تصور نمی کرد این صورت مشهور حاضر به کار با باشگاهی نه چندان مشهور در حاشیه خلیج فارس شود ولی مارادونا که عادت دارد همواره طرفدارانش را سورپرایز کند این تصمیم را گرفت و پای برگه قرارداد را امضا کرد.

جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم / مارادونا

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی اطراف این اتفاق نوشت:« شیخ مکتوم بن حمد آل شرقی مدیر الفجیره برنامه های زیادی جهت تبدیل این کلوب به یک نماد موفق در امارات دارد از همین رو با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده به افسانه فوتبال آرژانتین او را به این قسمت از حاشیه خلیج فارش کشید تا با یک تیر دو نشانه را نشانه برود اول این که از شهرت جهانی مارادونا جهت بر سر زبان انداختن الفجیره نهایت بهره را ببرد دوم این که از توانایی های ستاره سابق آرژانتینی ها جهت رساندن این تیم به جمع مدعیان امارات سود ببرد».

نکته ای که خود دیگو مارادونا نیز در نخستین مصاحبه اش به آن اذعان و گفت:« هنگامی که از برنامه ها و سرمایه گذاری که قرار است مالک الفجیره انجام دهد باخبر شدم بدون درنگ این قرارداد را امضا کردم چون جاه طلبی های زیادی در عرصه مربیگری دارم و مدت ها بود که دنبال وقت خوبی جهت رسیدن به این جاه طلبی ها بودم. الان اشتیاق زیادی جهت کار در الفجیره دارم چون این کلوب می تواند لذت نیمه تمام مربیگری که من در الوصل داشتم را کامل کند».

ستاره مشهور فوتبال آرژانتین در دهه 80 و 90 میلادی بعد از سال ها دوری از فوتبال این بار سر از لیگ دسته دوم امارات در آورد و در تصمیمی عجیب هدایت الفجیره را در دس

دن دیگو ادامه داد:« هنگامی که از امکانات کلوب دیدار کردم و دیدم الفجیره چه سرمایه گذاری در بخش آکادمی انجام داده جهت کارکردن با این جوانان اشتیاق خیلی زیادی پیدا و بلافاصله موافقت خودم را جهت امضای قرارداد اعلام کردم و خوشحالم که می توانم بار دیگر لذت کارکردن با یک سری بازیکن جوان و جویای نام را به دست بیاورم. تمام تجربیاتم را جهت رساندن الفجیره به بالاترین نقطه فوتبال در امارات انجام خواهم داد و هیچ کوتاهی نخواهم داشت».

با توجه به این که دیگو مارادونا به عنوالن مهمان خاص اجلاس هر سال کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از امضای قرارداد راهی منامه پایتخت بحرین شد کلوب الفجیره تصمیم گرفت کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تازه خود را به شنبه اینده موکول کند. نشستی مطبوعاتی با حضور تعداد پرشماری از خبرنگاران رسانه های معتبر دنیا که می تواندبا صحبت های جنجالی این ستاره پرحاشیه دنیای فوتبال و سرزمین البی سلسته توام باشد تا سران متمول الفجیره را به آن چه می درخواست کردند برساند، شهرت جهانی جهت این کلوب کوچک اماراتی.

جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم / مارادونا

واژه های کلیدی: امارات | فوتبال | قرارداد | جام جهانی | شهرت جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم / مارادونا

جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم / مارادونا


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار