قطار کرمان مسابقه استان یزد منطقه آزاد

قطار: کرمان مسابقه استان یزد منطقه آزاد سیستان وبلوچستان دوومیدانی مسابقات دوومیدانی دوومیدانی نونهالان پسر

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات لیورپول جهت فروش کوتینیو، 100 میلیون پیش می‌خواهد

به گزارش ایلنا، نشریه سان انگلیس نوشته است که فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی لیورپول در آستانه انتقال به بارسلونا واقع شده است است ولی قرمزپوشان مرسی ساید قصد دارند

لیورپول جهت فروش کوتینیو، 100 میلیون پیش می‌خواهد

لیورپول جهت فروش کوتینیو، 100 میلیون پیش می خواهد

عبارات مهم : میلیون

باشگاه لیورپول شرایط عجیبی جهت انتقال ستاره خود مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، نشریه سان انگلیس نوشته است که فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی لیورپول در آستانه انتقال به بارسلونا واقع شده است است ولی قرمزپوشان مرسی ساید قصد دارند تا جای ممکن از فروش این بازیکن برزیلی درآمد کسب کنند و به همین منظور جهت او 100 میلیون پوند پیش می خواهند. کلوب انگلیسی ولی 34 میلیون پوند دیگر هم به عنوان سایر پاداش ها و مزایا می خواهد که قیمت این بازیکن 25 ساله را به 134 میلیون پوند می رساند.

لیورپول جهت فروش کوتینیو، 100 میلیون پیش می‌خواهد

با این حال هنوز احتمال اینکه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بر موضع قبلی خود جهت حفظ کوتینیو پافشاری کند و او را تا آخر فصل در آنفیلد نگه دارد زیاد است بخصوص که در آن موقع لیورپول خواهد توانست جهت کوتینیو گزینه ای جانشین مانند لئون گورتسکا جذب کند. گورتسکای 22 ساله در آخر فصل جاری قراردادش با شالکه به آخر می رسد و پیش از این به میل به خود جهت تمرین کردن زیر نظر هموطنش در آنفیلد اشاره کرده است.

در همین حال نشریه دیلی میل به نقل از منابع اسپانیایی نوشته است که کوتینیو در زمستان امسال راهی بارسلونا خواهد شد و او حتی آخرین بازی اش جهت لیورپول را هم انجام داده است هرچند رفتن او از آنفیلد به منزله تبدیل شدنش به بازیکنی خواهد بود که لیورپول از فروش او بیشترین درآمد را در طول تاریخ کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، نشریه سان انگلیس نوشته است که فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی لیورپول در آستانه انتقال به بارسلونا واقع شده است است ولی قرمزپوشان مرسی ساید قصد دارند

کوتینیو در پیروزی 2 بر یک تیمش برابر برنلی در ابتدای سال 2018 به علت مصدومیت غایب بود و بعید است به بازی بعدی تیمش برابر اورتون که جمعه برگزار می شود هم برسد. بعد از این بازی لیورپول 9 روز استراحت خواهد کرد تا جهت رویارویی با منچسترسیتی در دور سوم جام حذفی آماده شود و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی کوتینیو در این مدت راهی بارسلونا خواهد شد.

واژه های کلیدی: میلیون | بازیکن | لیورپول | 100 میلیون | بارسلونا | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار